Winnaars Maand van de Markt 2026 geloot
De winnaars van de actie ‘Maand van de Markt 2026’ in Overijse zijn ondertussen geloot.
Tijdens de maand april maakten bezoekers van de markt en lokale handelaars kans om het bedrag van hun kassaticket terug te winnen in de vorm van Overijse cadeaubonnen.
De actie kende opnieuw heel wat enthousiaste deelnemers.
De gemeente voorziet in totaal tot 600 euro aan cadeaubonnen die verdeeld worden onder de winnaars.
Praktisch
De cadeaubonnen worden momenteel klaargemaakt door de gemeentelijke diensten.
Van zodra alles beschikbaar is, worden de winnaars persoonlijk gecontacteerd en uitgenodigd om hun prijs op te halen.
We bedanken alle deelnemers en natuurlijk ook onze lokale handelaars en marktkramers voor hun inzet.
Blijf de markt bezoeken én koop lokaal. Zo houden we onze handelskern levendig.
Winnaars Maand van de Markt 2026
- Boey Lieve
- Charlier Anne
- Couchez Annick
- Cumps Annie
- Dekat Monique
- Deveuster Martine
- Demol Heidi
- Festuzinhos Teresa
- Graulus Shannon
- Haegeman Martine
- Kell Agnes
- Kumps Claire
- Lecho André
- Michiels Chris
- Michielsen M.
- Smets Marie-Jeanne
- Thierens Wesley
- Vanacker Marleen
- Van der Auwera Ingrid
- Van Eyck Roland
- Van Pee Francine
- Vandeplas Annick
- Vanderlinden Richard
- Vlasseman Lena
- Wilms Linda